Pages

vendredi 27 septembre 2013

Çikolatali Mozaik Pasta

Bu Tarifi Kevser Hanimin sitesinden aldim. Ve kendime göre degisiklikler yaptim herzamanki gibi :D
Çok güzel ve pratik bir tatli.  Bir saat içinde tatliniz hazir oluyor =)
Tarifi ikiledigimde iki uzun rulo çikiyor; derin dondurucuda bekletiyorum. Aniden musafir geldiginde çikarip dilimleyip hazir oluyor ^^
Mutlaka denemenizi tavsiye ederim =)




Malzemeler:
  • 2,5 paket petit beurre bisküvi,
  • Yarım paket (125 gr) margarin veya tereyağ,
  • 200 gr bitter çikolata (sütlü ve bitter karistirdim)
  • 1 su bardağı süt,
  • 2 avuç iri çekilmiş fındık

Süslemek için:

Hindistan cevizi

Hazırlanışı:

-> Resime tiklayin daha büyük görebilmek için.

Benim gibi tane findiklariniz varsa, büyük sef biçagi ile bir tahtanin üzerinde kesin.
Bisküvileri derin bir kabın içinde iri iri kırın.
Tereyağ ve çikolatayı ben mari usulü eritin.
Tüm malzemeleri bisküvilere ekleyin ve fazla bastirmadan karıştırın.
Karışımı streç filmin üstüne döküp hafif bastırarak uzunlamasina yayip düzeltin.
Bir ucundan tutup rulo yapmaya baslayin.
Ruloyu yaptiktan sonra kenarlarindan iki elinizle tutup içe dogru sıkın.
Her iki tarafi da dügümleyin.
Derin dondurucuya kaldırıp 1 saat bekletin.
Servis edeceginiz zaman, ruloyu alip disina hindistan cevizi serpin yapissin.
Ince dilimlere kesip Servis edebilirsiniz.

Afiyet Olsun =)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire