Pages

vendredi 29 mars 2013

Mantarlı Salamlı Makarna











Malzemeleri:

5-6 kişilik makarna
1 kutu konserve mantar
1 yeşil biber
1 soğan
6 dilim salam veya 1 kibrit kutusu uzunluğunda salam
7 çorba kaşığı sıvı salça veya 3 çorba kaşığı domates salçası
1 çorba kaşığı sıvı yağ
1 çorba kaşığı tereyağı
Sıvı salça kullanacak iseniz yarım çay bardağı su
Yoksa 1 çay bardağı su
Tuz, karabiber, pul biber, 1 tutam kimyon.

Hazırlanışı:

Makarnayı tuzlu suda haşlayın.
Soğanı ve biberi ince bir şekilde jülyen doğrayın ve yağda kavurun.
Mantarların büyük olanlarını makasla kesin.
Salamları da jülyen kesip soğana mantarı da ekleyip biraz daha kavurun hepsini.
Salçasını, suyunu ve baharatlarını ekleyip bir taşım daha pişirip kapatın.
Pişmiş ve süzülmüş makarnaların uzerine servis edebilirsiniz.


 


Afiyet Olsun =)

4 commentaires:

  1. Mmm canim cekti, bu saatte olsaydi yerdim valla. Makarnayi severim mantarida severim ikisi bir arada hic yememisim. Yarin söz Allah nasip ederse yapicam. Yaptiktan sonra fikrimi yazarim insh.

    Ellerine,saglik..

    RépondreSupprimer
  2. ELHukmuLillah: yaa evet ya bende evelleri mantari hiç yemezdim, ama protein dolusu oldugunu bildigimde, Allahin da yarattigi hersey yenir dedim yemeye basladim Alhamdulillah. Bende böyle kendi kafama uydurup yapiyom ve sahane oluyor ! Mantar makarnaya çok yakisiyor ! Tamam canim insaa Allah beklerim yorumlarini ^^

    RépondreSupprimer
  3. Selam aleykoum we rahmetullah.

    bugun yaptim cok sukur sözumh tuttum :) gercekten cok guzel olmusti, esim mantar sevmez fazla ama oda begendi lol.

    sSeninle zevkimiz uyusuyor o yuzden artik senin tariflerinden yapicam insh. Bu yuzden senden daha cooook tarif bekliyorum ;) fii emanillah oukhti ��

    RépondreSupprimer
  4. alayki salam wa rahmatullah wa barakatuhu canim kardesim

    Alhamdulillah sen ve kocanin begendiginize çok sevindim !
    Allah razi olsun canim, elimden geldiksir, zamanim olduksur daha fazla paylasmaya çalisacam. Abone olmayi unutma, boylece bir tarif yayinladigimda hemen haberin olur ^^

    RépondreSupprimer